معرفی مرکز

مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر لامرد یکی از مراکز زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که در راستای نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال در دوره های مهر و بهمن و در دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر لامرد شامل آموزشهایی است که با هدف ارتقا وهدف این دانشگاه فراهم نمودن موجبات مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غيردولتی در امر تربيت نيروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نياز کشور است. بنابراین افرادی که مي‌خواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های  دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، ميتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر لامرد ثبت نام کنند. انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری در تمامی سطوح تحصيلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکميلی بين سطوح تحصيلی طراحی و اجرا مي‌شود و با استفاده از فناوری‌های آموزشی روز و ظرفيتهای آموزشی محيط کار، افراد را براساس استانداردها و صلاحيتهای شغلی و با تاکيد بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار تا سطح مطلوب تربيت می نماید.

 قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلبان توصيه ميشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند. همچنين فارغ التحصيلان دانشگاه علمی کاربردی مي‌توانند به اشتغال در همان سازمان یا شرکت مربوط به مرکز جامع علمی کاربردی اميدوار باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *