برگزاری رویداد استارتاپی HSE در لامرد

داریوش حیدری، رئیس دانشگاه علمی کاربردی لامرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری اظهار داشت: همایش رویداد استارتاپی مرکز آموزش علمی خانه کارگر با موضوع روش های نوین پیشگیری، ارزیابی، و تحلیل حوادث صنعتی (Hse) امروز در لامرد برگزار شد.

وی گفت: روشهای نوین ثبت، تجزیه، و تحلیل حوادث صنعتی، اتوماسیون ها و نرم افزارهای تخصصی بررسی و ثبت حوادث صنعتی، خلاقیت و نواوری و همچینی شناسایی خطر، ارزیابی ریسک و ارتقا فرهنگ ایمنی چهار محور اصلی این همایش بوده است.

وی گفت: ‌۴۶ ایده از سراسر کشور به کارگروه این رویداد ارسال شده بود که شش ایده برتر را انتخاب و جوائز ارزنده ای تقدیم شد.

حیدری در همین زمینه افزود: علاوه بر اینکه باید سرمایه گذارانی را جهت حمایت از این ایده پردازان انتخاب کنیم، به پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شیراز هم معرفی خواهیم کرد.

حیدری مسئول رویداد استارتاپی ضمن تشکر و قدردانی از ایده پردازان، داوران، کارگروها، منتورها و مدیر اجرایی این همایش اظهار کرد: اولین و یکی از بزرگترین رویدادهای استارتاپی در خصوص HSE ایمنی امروز پنج شنبه در  لامرد با استقبال خوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، در پایان این همایش استارت اپی از محمود صابری زاده خبرنگار فعال و خوش ذوق  خبرگزاری علم و فناوری در شهرستان لامرد به عنوان خبرنگار برتر شهرستان ها در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری، این رویداد استارتاپی از طرف ناحیه بسیج لامرد، دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر و دانشگاه صنعتی شیراز برگزار شده است.

گفت وگو از محمود صابری زاده؛ خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری در شهرستان لامرد

محمد صادقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *